TJUGOTREDJE

Skrev religions provet imorse då. Var en fråga jg inte kunde =( Illa. Sedan vet jag inte hur det gick med svenskan, jag försökte så gott jag kunde...

Då är det snart dags att åka. ska först till Skövde och hämta Robban, köpa ett par skor och så. Sedan blir det lidköping. Äta lite förhoppningsvis och sedan fest. Mamma har lockat mitt hår så jag är typ klar =)


image36

Fick inte i mig så mycket mat förut. Han som köpte våra kor ringde och tydligen vet han inte när han kommer och hämtar resten. Smatidigt som han hämtade våra 13 så hämtade han flera stycken från Jönköping och de korna mådde tydlign jätte dåligt. Flera stycken hade de fått köra till kadaver. Känndes verkligen inte bra. Tänk om våra kor inte har det bra då vi skickat iväg dom? Täkn om de går och far illa!? Tänk om de går och tänker: jag vill tillbaka, undar om kor kan göra det. Gillar inte den tanken iaf... Men han sa att det inte var våra kor som var sjuka utan att det gck jätte bra för dem. Jag drömde ju det härom natten, om korna och att de hade det bra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0