TJUGOSJUNDE

Jag vet inte vart jag ska börja. I fredags åkte jag och hämtade Robban i Skövde. köpte ett par nya skor, till. (har inte vågat visa mamma de än... )Sedan hem till Robban och slappade lite, kollade på Svensson Svensson, de är kul.. Sedan traskade vi iväg till ida och hennes fest. Hade en riktigt rolig kväll och träffade många gamla kompisar. Helt underbart. Dansade lite och så.. härligt! Traskade hemmåt vid en 1 eller nått.. Var trött. Innan på dagen hade jag skrivit religion och svenska, har fort inte fått svar på nått av det. Men det kommer väl. ska dit på fredag och skriva om Ondskan.. Fuskar lite halft, lyssnar på ljudbok, riktigt trevligt. Läser lite också.

Japp, sedan var det lördag. Minns knappt vad som hände men jag och Robban var iaf på ridskolan och hjälpte till att bygga banan till tävlingen på söndag. Hem igen, sov lite och ställde om klockan. Upp tidigt! och upp till ridskolan igen. skulle skriva protokoll.. Kallt som satan var det! Ich!
Resten av dagen var lugn, tvättade bilen och åkte till hamnen och köpte glass.

Måndag var det Kemi lektion, roliga lektioner! Sedan åkte jag än en gång till Vara för att kolla på lägenheten, den här gången med Robban. Han gillade den och nu har jag en lägenhet! På lördag ska jag och mamma åka till Ikea och handla. kommer bli dyrt har jag en kännsla av... Men ska bli enormt skoj, har haft en liten längtan av något eget ett bra tag nu... Så är det.

Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0