NITTONDE

Jaa hurrni, tiden går. Helt otroligt fort. Är ledig denna veckan och nästa sedan börjar jag jobba heltid igen. kommer bli tufft, men det går ju åt rätt håll iaf, snart är det ljust och varmt! =) Sov dåligt inatt, kännde mig enormt ensam i och med att Robban åkte redan igår. Försov mig till kemin, men läraren var 2 min sen så det märktes aldrig. förstod vad vi gjorde idag, men det är ju som alltid, man ska kunna det då det är prov också. jaja, ska ha det 25 april och det är över en månad dit. Hujja.

Var ute en lite stund nyss också, fyllde på ensilage. Helt slut, så trött. vet inte om det är för att jag fort inte mår så bra eller för den dålig somnen inatt, antagligen är det både och... Kika lite på TV.

Ta hand om er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0