första

Har äntligen skrivit det stackars kemi provet. Ni har härt en hel del om det. Fy fan säger jag bara! Iccch! Pallar inte med prov, vet inte vad det är med mig. Känndes skit. går det dåligt på detta kommer det gå dåligt på alla! Men som jag sa, nu ska vi börja på nytt och denna gången är jag med från början. Känns ändå rätt bra. Jaja, man kunde ha 27 på provet och G gränsen gick vid 11. Fatta att jag kommer vara nervös på måndag då vi ska få reda på det! Mammamia!

Gick upp till mamma efter jag gjort det, sedan traskade jag till Vero Moda, såg en snygg skjorta där igår som jag inte orkade prova då men nu verkar det som jag ska ut på fredag och då kan det ju vara kul att ha nått nytt och frächt. Men den satt inte så bra, är fruktansvärt kräsen då det gäller skjortor, oftast ser de gör bra ut frammifrån vilket denna också gjorde men vände man på sig var det som en ballong! Nej, ingen sån iaf, kikade lite till men hittade inget kul alls. Modet som är nu passar inte mig riktigt. Däremot längtar jag till sommaren då det verkar vara klänningar i alla lägen som gäller, härligt! Sånna halvlånga, vida klänningar! Passar bra! =)

Hepp, nu kasnke jag ska grejja iordning maten så den bara är att sätta på den, och kanske lägga mig lite i soffan och pusta ut.

Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0