......._.......

Vill han inte svara, eller kan han inte svara :S

Sitter och funderar på dethära med egen lägenhet. Finns så många fördelar men ändå nackdelar. Jag är så rädd för att bli helt ensam. Men har jag tur ska jag ju bara bo där några månader och de kommer gå rusligt fort, det vet jag ju! Och sedan får man ju försöka ta kontakt med folk. Kan ju åka både till Falköping och Lidköping utan problem en dag om jag känner för det. och Nossebro med för den delen. Va fasen, de klarar väl jag. Någongång måste jag ju. och ska jag sedan flytta till Norge så kasnke det är bra att ha bott lite själv iaf innan man flyttar så långt, för det är ju en bra bit.. så slipper man få chocken då. Eller jag vet inte. tryggaste och billigaste är ju att säga "mormor jag kommer imorn..."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0