5/7 -07

Sitter på biblioteket i Vara än en gång. Önskade jag hade lite kort här ifrån Varberg men de ligger på min dator.. Får visa er i helgen.

Denna vecka har allt gått åt skogen. För det första så regnar det och regnar och så regnar det. Då önskar man helt plödsligt att jobbet man jobbade på inte vart så väderberoende. Men det är det. I tisdags försov jag mig, har aldrig gjort det förut, men jag fick bara ett flin från chefen när jag kom 1h för sent så det var ingen fara, jobbade igen det på kvällen för då var det visning... Mm, sen i går satte jag vallsködre maskinen i vallen. Inte riktigt bra. Men vi fick upp den hyfsat lätt och alla går och längtar efter tårtan jag nu får bjuda på.. Imorn hoppas jag innerligt att det är bra väder så vi kan köra vallförsöken på Viken, annars är det illa!!

Ska ut och dansa imorn med, längtar som en liten blå! Det ska bli så kul!!!

Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0