28/7 -07

lördag igen och än en gång sitter jag här efter en rolig fredags kväll. Var uppe i Degerfors och dansade och hej va de gick. var dock mycket äldre men både Anton och Johan var ju med så :) Är så kul, helt sjukt hur fäst man kan bli vid att dansa. Ikväll bär det iväg till Olstorp för ännu en helkväll och idag ska Emelie med, ser fram emot det, saknar henne! 

Sista delen av veckan har gått problemfritt den med. Regnade lite till men inte så mycket som jag förfarade vilket gjorde att man blev på lite bättre humör. Mikael påstod i fredags morse att hela mitt kroppsspråk lyste av negativitet... Han sa så. Men det bev ju bättre :) Vädret i veckan som kommer verkar också blir bättre så nu är det snart dags att börja tröska :D

Hepp, nu ska jag hoppa iväg och ringa Emelie!

Ta hand om er - Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0