25/7 -07

dag är det onsdag, igen. även halva denna veckan har gott, bara torsdag och fredag kvar. Regnade inatt och nästan hela förmiddagen men sen helt plödsligt sken solen igenom och det blev jätte varmt. Ville inte öppna upp i traktorn utan det fick bara bli varmare och varmare, härlig känsla! Putsdade lite och klippte lite gräs. Lagom slappt som vanligt nu, kan det tänkas hålla upp imorn får jag väl klippa resten av gräset.

Är för övrigt hemma nu, Maria har kommit hit ifrån Sundsvall och det var verkligen kul att se henne. Hon hade även med sig sambo och 1½ åriga dottern. Oj vilken söt unge!! Brukar inte vara omtyck av småbarn men hon är bedårande. Sitter lite hos mig och så. Annars brukar det bara vara till Linda de går. Brukar räcka att jag kollar på dem så skriker de.... Mysigt, ändrade just min bild om barn. (för stunden)

Längtar till på fredag - DANS! Var medbjuden av Niklas idag, han skulle åka och supa med sina kompisar och ville att jag skulle följa med och köra. Men jag var så inställd på att åka hem så jag ville inte. Kändes också som att de ska supa i sitt hörn och så får jag vara själv iaf, inte så kul. Sen vet man ju inte hur mycket dans det blir, får spara mig. Lördag är det olstorp också. Kalas! Längtar!

Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0