15/7 -07

Idag är det söndag, igen. Förstår inte hur fort allting går just nu. Om en vecka borde jag veta om jag kom in i Oslo eller inte. Nervöst! Satt och kollade lite på deras motsvarande sida till "studera" men kom inte fram till så mycket. Bara att det var många som hade sökt i år. Jag önskar så att jag kommer in för det är ju verkligen detta jag vill men tänk om jag verkligen gör det! Oslo... snacka om skrämmande. hade varit en sak om det var Uppsala men.

Igår var vi och dansade igen. Vet inte, var inte riktigt på men kul är det. Kännde lite irritation under hela kvällen och det tog mycket kraft. Sen var det väldigt mycket folk och trångt och varmt. hehe. fast jag lyckas mer snubbla på mig själv än på nån annan så.. aja. är så kul att komma ut!! Nästa helg blir det olstorp. mamma och pappa ska med, hoppas jag. Tjata! Halva gänget är ju i Malung me så.. hoppas de får kul!

Jobb imorn igen. Lite trist för jag får vara själv denna veckan med.. En kollega har semester och den andra fick diabetes förra veckan så han kommer nog inte på ett tag. trist. Får väl rycka i nån från gården om det går att köra vall, annars finns det ju att göra med GMO.n men allting går så långsamt då man ska göra det själv. Men nu kommer de flera tillbaka från semestern iaf, lite mer liv i luckan. Får väl bjuda på min tårta i veckan med kan jag tänka mig.. haha.

Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0