tredje

helen

(kortet är från idag)

Det var en rätt skön dag idag.. =) kom ut en liten stund iaf.. Fick rida Hassan. orkade inte så länge då huvudet sprängde men det var skönt i alla fall. har pluggat massa kemi idag med. kommit in i det lite iaf, rätt kul faktiskt. men jag kanske tror fel hela tiden, vad vet jag. Pluggat igenom första kapitlett nu. På måndag är det handledningstid så då får jag väl passa på att fråga massa.

Gick upp tidigt idag och gav kalvarna mjölk. tog ca en timma. de jävlarna fattar ju inte att mat är gott, helt otroligt. de har knappt ätit nått alls, men ändå. fick en hel hink mjölk över mig själv som tack för försöket.. illa. men de kommer väl på bättre tankar en dag.

imorn blir det mer kemi. ridning, ska orka det då.

Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0