sjunde

ko
(bilden är från Svenskmjölk.se)

Koklippning hela dagen idag. Sitter inne just nu för att titta på skidskytte bara, men det gick ju inte så jädrans bra, men ändå bra.. inga medaljer men bra kört, säger de, jag ska inte uttala mig om det :p

Annars har det varit 9 timmar i laggon, men det blev ju resultat också =) det är ju kul det, men det är ca 25 stycken kvar därnere, frågan är hur jag ska hinna det till fredag eftermiddag.men, men.

imorgon bitti är det kemi-labb-tid. Får se om jag orkar åka, rätt ont i magen. legat i soffan HELA kvällen. Tittat på Wallander film. de är riktigt bra, allihop (nya) inte de med Lassgård som Wallander utan de nya.. de tycker jag är bättre, lite serie.. ska fixa allihop och kika i följd sen.

Försöka sova...

Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0