nionde

180972-13

Dagen idag började bra. Vaknade upp brediv Robban, alltid lika mysigt och varmt. Kunde som vanligt inte ligga still då jag väl vaknat så jag traskade upp och Robban kan snart efter. Käkade fruktsallad till frukost, riktigt gott. Sedan drog vi iväg till Skara och köpstaden. Vi bda konctaterade att då vi var små var vi där riktigt ofta. Kanske att vi kastat bollhavs-bollar på varandra då vi var små ;) vem vet. Men iaf var det helt dött där. Robban ar riktigt förtvivlad. Kikade lite i de affärerna som var och hittade ett par så snygga stövlar. bara tvungen att ha. måste kolla över mina skor, har så många just nu. härligt! Var nära jag köpte 2 par... om RObban hade fått somhan velat så.. Sedan var vi inne på Sport Lagret också. hittade den underbara blåa mössan, helt förtjust i den! Härligt! Hittade även en skit snygg tröja för 99 spänn till syrran :) hon blev riktigt glad. Robban köpte snaps glas, jätte fina.

Hem till honom igen och åt fläskfile, gott!

Åkte sedan hem. Det kom en och kollade på våra kor. Han hade byggt lösdrift tillsammans med sina bröder i Skåne och skulle nu köpa in djur. Han verkade rikitgt nöjd och vis vissa stunder medans andra stunden var han helt frågvis och inte fattade nått. Illa, kosntigt. Men han ska disskutera med livdjursförmedlaren och sedan får vi besked närmare på måndag. men tar han dem så vill han ha dem så fort som möjligt. kanske vill han ha en del kvigor med, våra kvigor är riktigt fina!! Men vi får se.
Det är riktigt jobbit iaf, men korna får det kalas bra i lösdrift och vi kommer också få det bättre. Inte jobba JÄMT.. men många tårar har fallit och många kommer falla!

Sitter nu här med nätverksladd i datorn för då Rikard oc hans kompisar kopplar upp sig med tre datorer fungerar inte det trådlösa. ska snart gå upp, ringa Robban och gå och lägga mig. Är trött nu, tror jag var väldigt spänd då han kom..


Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0