andra

snötäcke


Åå, jag önskar det kunde se ut som på bilden. Det var så juvligt. Åre förra året. Längtar upp dit igen. men det kommer nog inte bli några skidor för mig i år.

Fick reda på igår att jag är tvungen att läsa Fysik B också för att komma in på veterinärhögskolan i Danmark. Jag blev arg och fruktansvärt ledsen.. men iaf så ringde jag till komvux och hörde mig för- de hade redan börjat den kursen så det gick INTE att hoppa på den. Då kunde jag inte hålla tillbaka tårarna. FAN! Så nu vet jag inte vad jag ska göra. Känndes som om allt gick i krach. och en sak till, kommer jag inte in på veterinär högskolan i danmark i vår så måste jag läsa Matte D och E för att kunna söka 2008, de ska höja imtagningen, och då är det lika mycket som sverige kräver.. just my luck

Idag annars har jag jobbat på Sötåsen. har kört runt och visat lätter deras praktikplatser och skolan och så.. de sa inte så mycker och jag trodde ju givetvis det berodde på min kassa engelska, de vågade inte fråga ;) haha. men men de sa inte mycket vid maten sen heller så.. jaja. tog bilen och åkte hem så fort jag kunde.

Ska snart in till sjukan med. har ju så konstigt ont i huvudet och har haft det hela veckan. alldeles snurrig och så, det är inte alls kul. men de kommer väl inte hitta nått där som vanligt. blir så trött på det, men är det nått så känns det bra att åka in. måste hitta min pasientbricka, undrar var den är..

Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0