18/ 12 -07

Ingenting kan vara bättre just nu, eller jo en sak: att alla julklappar var färdighendlade. Vet ni hur svårt det är. Värst är till A, hur ska man genom en present visa hur mycket man älskar en person. Jag tror det är äkta kärlek, har nog aldrig mått så bra ihop med någon. Vi grejar i torpet för fullt, snart har vi tapetserat klart och då är det mattläggning som gäller och sedan börjar det bli klart. vårat mål att flytta innan jul klarar vi nog inte men förhoponingsvis mellan dagarna. Det ska bli fantstiskt. Och om några dagar ska jag försöka lägga upp lite kort så ni får se vårat arbete :) kameran går varm.

Ryggen är som den är, går fort hos sjukgymnasten vilket är lite lättare nu då man har 1 mil istället för 8. Skönt att vara hemma vill jag lova :)

Hepp nu ska jag åka och äta lunch med min kära :)

ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0