25/7 -07

Helg igen. Denna helgen var efterlängtat. Jobbade i söndags och har jobbat över flera timmar veranda dag förutom torsdag. Mycket jobb och jag har haft jätte ont i ryggen. men å andra sidan har vi fått tröskat all korn och havre. Bara vårvete och raps kvar. Sen är det bara börja så igen, sådde höst rapsen igår.. var klar vid 7 och vid 8 skulle Anton, Johan och Sandra komma så då var det bara att stressa hem. Fast jag hann ju ;) Åkte sedan till Magra och dansade till Whalströms. Var bra, men vad ont i ryggen jag har! Inte bra!

I torsdags fick jag iaf en ledig kväll och så var jag och red. Så skönt att tänka på nåt annat! :)


                                        


Idag ska vi fira Jonny som fyller 60. just det skulle ju slå in hans paket. Senare i eftermiddag ska jag köra kusin Becca till ridskolan då han ska tävla. Roligt :) länge sen jag var på tävlin nu. nästa helg ska vi ju ha egna tävlingar så då lär jag ju få vara där hela dagen och sen drar det igång..

Lars Winnerbäck är bra. Hans nya ihop med miss Lii. men svenskar är ju knasiga som gillar det vemod, fast på nåt sätt är det vad man lyssnar på.

Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0