18/8 -07

Idag är jag på rätt bra humör. Kan jävlas med pappa utan att han blir sur, har varit på stan med syrran utan att hon tjötat örona av mig, mamma lagade fisk till lunch och ikväll är det dans. Inte helt fel. Hoppas det blir bra ikväll med. Joddla med siv, har aldrig hört dem men och sen spelar Perikles, inte hört dem heller men det går väl att dansa till iaf.

Tänker på resa, vill verkligen. vill inte åka själv bara. Funderar på om han menar allvar då han säger att han också vill. Jag kan inte läsa honom och bedömma det. Blir lite irriterad på det. Han pratar inte om det heller om inte jag säger nåt. Hm... Allt är nog bara prat. Får nog se mig om och se om nån annan vill följa med, men det är inte så lätt. Någon som vill resa jorden runt med mig under några månader? Ööö... Hm

Hepp, nu får jag inte sitta här längre. Jobb som kallar.

Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0