Påsk..

Å vilken påsk sen. Imorgon kommer Anna och hennes familj och hämtar Totte. Så fort tankarna går åt dret hållet rinner tårarna. Kan bara inte göra nått åt det! Han har varit här i lite över 5 år och tankan på att inte gå dit upp och rida är hemsk. Får väl ta vilddjuret Spirit då abstinensen sätter in, då är jag snart avvand. Men jag tror Totte kommer få det grymt bra. De var som gjorda för varandra de två och hon kommer att få mykcet hjälp. Hoppas bara hon kan visa att hon bestämmer fort så det inte blir massa trassel. Men det kommer gå så bra så. Mamma och Anita har övat på att köra honom själv, så det ska väl inte vara några problem. Har ju varit lite trassel med vet. besiktningen också. Han haltade ju i tisdags men inte idag.. men, men, nu är han "frisk". Älskade Totte.

Annars har det varit en veckan full med jobb. Mycket jobb. man blir trött då man inte gjort nått sånt på flera månader. men jag trr jag var ännu tröttare förra året då jag började.

Nu kom Linda med maten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0